Friday, November 26, 2010

Mari Mengemas


Cuti dah smpai. So, mari mengemas. Mmg part ni la antara part yg aku x suka time nak blk cuti sem ni. huhuhu. Ye la kalau rumah dekat x pe. Blh deliver trs ke rumah. Tp apakan daya, rumahku jauh nun di seberang laut. So, tpaksa la mengemas & simpan dalam stor. Haiz....




Gambar di atas merupakan hanger yg aku pakai utk sem ni. Ada 50 semuanya. Mai ai. Byk nye. Blh jual balik ni. Korg bygkan berapa byk bju yg aku ada. Tu x termasuk seluar lagi, brg2 lain lagi. Penat giler wei nak kemas brg2 ni semua. huhuhu....

Tp xpe la. Kalau ada brg byk ni ok gak. Byk kelebihannya (antaranya x pyh pinjam brg2 org). Tp time nak mengemas tu la yg payah. Keseluruhannya ada 2 kotak 2 beg. Byk kn. hahaha. Aku dok tgkt 4, stor plak tgkt 2. Time nak bwk trn penat sikit, time nak bwk naik nnti bkk sem, penat byk. huhuhu....

Hahaha. Lps ni bermula la hidup aku time cuti. Tp x cuti jgk sebenarnya. Kena stay 2 mggu utk pesta hoki. Aku mmg suke join bnda2 mcm ni. Tp drawback die blk cuti lambat je la. Lgpun kalau aku blk awal pun makan tido je keje nye. Nnti bila timbang, mak ai, naik lagi. Ah tidak..... tu la perkara yg nak dielakkan. Lgpun ada pndptn sampingan. Kaching2.....

Hahahaha. Okla. Nak sambung blk mengemas. Tu baru fasa 1, fasa simpan brg dlm stor. Ada lg fasa 2, menyapu bilik. Aku ni kan bdk baik. Kesian kt mak cik cleaner tu nnti nak sapu bilik aku yg mcm tongkang pecah ni. hehehe....

3 comments: