Saturday, February 5, 2011

Sikit2 Lama2 jd Gunung. Hadus....

Semua org ada hobi msg2. Dlm byk2 hobi, hobi mgumpul la yg paling femes (kot). Ada yg suka kumpul setem, sampul surat, duit syiling, duit kertas & mcm2 lg.Aku ni plak dr kecik mmg suka ada kumpul benda yg pelik2. Time aku sekolah rendah, hobi aku kumpul getah pemadam yg ada gambar. Bknnya aku pakai pun. Beli byk2 lps tu simpan. Last hilang byk pastu mls nak kumpul dah.

Time sekolah menengah plak ada 2 fasa. Form 1-3 suka kumpul kad pokemon. Nak main x reti so kumpul je la. Ada lg kt rumah tu. Form 4-5 pulak suka kumpul majalah Hype. Pergh time tu kalau x beli satu edition boleh meroyan oooo. Sampai skrg msh x tau apa tarikan majalah tu sampai aku sggp x mkn kumpul duit utk bli majalah tu (skrg ni majalah tu dh x diterbitkan dah). Time nak SPM je tiba2 aku stop bli. Ye la. Nak exam kan. Bknnya content majalah tu yg msk exam. Hihihihi.

Msk matrik plak xda hobi kumpul mengumpul yg heavy sgt la. Sbb time tu jd bdk skema (insaf slps keterukkan result SPM). Aku kumpul baju ckit je. Tu je la yg ada. Pastu msk je USM, aku jd pgumpul Printed T-Shirt yg setia. Skrg ni, koleksi baju aku melebih baju pompuan kot. Ada dlm 50++ pasang. Mak ai. Byk giler. Kebnykkn baju tu aku beli la & ada beberapa hasil aku join aktiviti kat USM ni. Waktu join aktiviti, pnyumbang plg byk of coz la pesta hoki. Pesta hoki sdg lepas jd field marshal dpt 6 psg, sdg ni jd coordinator dpt 7 psg. Tp x semua aku bawak la. Ada gak yg aku dh htr blk rumah tp berapa keratla sgt. Huhuhu.

So skrg ni tgh serabut. Mcm mn la aku nk htr semua baju2 tu blk nnti. Headache gile. Mak aku srh htr pakai MASKargo. Fuyohhhh. Ko ada htr brg pakai MASKargo? Hahahaha. Nnti nak gi check dulu bayaran. Kalau mahal, hmmmmm. Entahlah. Syg giler kat baju2 tu.

Sape2 ada idea yg bernas blh la cdgkan kat aku. & nasihat aku kat korg, kalau ada hobi tu berpada2 la. Jgn sampai melampaui batasan. Ok. Till next time....

1 comment:

  1. guna pos laut. lagi murah. 1 bulan sampai. intan, nad, and meredith pernah buat. hehe

    ReplyDelete