Saturday, January 1, 2011

Tahun Baru 2011

Selamat tahun baru semua. Tiap2 kali muncul thn baru, mesti ada yg buat azam baru. Tp percayalah, sampai tgh tahun je azam tu. Pastu lupa dan tinggalkan terus. Hahahaha. Percayalah. Aku dah lama x buat azam baru tiap2 tahun baru. Malas nk bg sel2 otak aku berfikir bnda2 remeh mcm tu. Baik bg diaorg fikir bnda lain yg lebih penting cth mcm mn nak lulus subjek fizik sem ni. Huhuhuhu....

Mcm biasa, sambutan tahun baru aku x mcm org biasa. Dulu time skolah ye la, tiap2 kali new year kluae lepak2 sampai pg esok. Pdhal xda apa2 pun. Ye la. Time otak tgh ngok ngek ckit. Semua yg org lain buat, semua nak ikut. Apa yg x mcm biasa tu. 2 thn lps, movie marathon kt cinema, thn sambut new year dgn kenduri kawen cousin aku. Thn ni..... main boling. Hahahaha. Yup. Main boling. Tp sblm tu mkn2 dan tgk movie dulu.

31/12/2010 & 1/1/2011. 2 hari ni lah yg aku akan ingat sbg hari makan plg bermasalah. Hari pertama tu kitaorg pg mkn kt Pizza Hut QB. Mula2 kitaorg pg tu dia ckp "Dik blh tggu 10 minit x? Kitaorg nak kemas meja." Ok fine. So kitaorg pg la byr bil BB aku. Pas tu kitaorg dtg la Perghhhh. X Kemas lg. Xpe. Lapar pny pasal. Kitaorg msk je la. Pggl waiter srh kemas meja tp x dtg2 gak. Sampai jenuh ktorg tekan bell. Baru la dia sampai. Tu pun lps manager ambik order ktorg. Hari ini dlm sejarah, piza sampai sblm air. Hahaha. Dh nak tercekik baru la air tu sampai. Yg paling x blh blah pak cik & famili nya yg kat sblh ktorg. Sbb x thn sbr, pg ambik mushroom soup sendiri. Pastu mngomel "Servis sini trk." X dpt dinafikan mmg trk. Sbb.... x ckp pekerja. Sampai manager kena trn layan guest. Hihihihi. Ktorg kat dlm tu dr pkl 4 sampai 6. Hahaha. Agak melampau la. Mkn je ambik 2 jam.

Pas mkn, ktorg tgk movie plak. Guiliver's Travel. Ni kemudian la aku citer kat post lain. Hehehehe. Pas tu, ktorg x tau nk buat ape. Mula2 nk g pesta penang tp hujan la plak so ktorg pg main boling je la kt Sunshine. Perghhhh. Nak parking pny la ssh. Sampai ktorg kena parking kat pasar. Hahaha. Mula2 main 2 game je, pastu x puas tambah lg 2. Puas hati. Bila msk thn baru je, diaorg ttp lampu dan nyalakan guide lamp yg kat lane. So ktorg main dlm gelap la. Nsb baik turn aku dh abes time tu. Hahahaha.

Last skali, kita org pg mkn kat Pak Husin Tomyam. Kitairg order la. Pastu tiba2 yg sampai tu lain. Rupa2 nya diaorg x cancel lg order org yg ddk kt situ sblm ni. Puas jgk la "bercakap" dgn waiter & waitress kat situ. Huhuhu....

So, sambutan tahun baru aku mmg lain drpd yg lain tp mmg fun la. TQ kt Wawa dan Zaza. Nnti kt ronggeng lg ye. heeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment