Sunday, January 2, 2011

The Tourist


Fuh. Tetiba rs nk release tension. So, aku kluar la pg tgk movie ni. Filem ni antara filem yg dlm list wajib tgk aku sbb ada kedua-dua pelakon fevret aku (Johnny Depp & Angelina Jolie). Aku rs ni 1st time diaorg blakon skali. So, aku nak tgk la hslnya.

Overall movie ni ok. Jln cerita x kompleks & mdh utk difahami. Ada la lwk2 ckit w/pun movie ni bkn bergenre komedi. Action dia pun x byk sgt. Scene2 romantik ada la jgk. Biasalah movie hollywood mmg x blh lari dari scene bercumbu antara pelakon utama. Dh x ambik pot pun.

Tp x dpt dinafikan Paris & Venice mmg mnakjubkan. Fuh.... Cantik & nampak sgt ekslusif & romantik. Sesuai sgt utk honeymoon. Pandai btl diaorg pilih lokasi. Kalau byk duit, teringin jgk nk pergi sana. 

Dr segi pengajaran, x byk yg aku blh katakan. Ye lah. Movie ni kn PG13. Tp yg pasti, movie ni mngajar aku sesuatu yg amat penting. "Sometimes things aren't what they appear to be." Apa yg kita lihat & percaya mgkn slh. So, kita kena sentiasa berhati-hati dlm hidup. Sentiasa ada musang berbulu ayam.

Overall aku bg movie ni 3 1/2 bintang je. Till next time....

No comments:

Post a Comment