Monday, January 10, 2011

AJL 25


Keputusan AJL 25

Persembahan Terbaik
Faizal Tahir-Hanyut

Vokal Terbaik
Hafiz-Noktah Cinta

Tempat Ke-3
Hafiz-Noktah Cinta

Tempat Ke-2
Meet Uncle Hussein & Black-Drama King

Juara
Ana Raffali-Tolong Ingatkan Aku

Wakakaka. Semua org hot Ana Raffali menang terutamanya peminat Faizal Tahir. Sian dia. Dah bertahun2 msk tp x menang2 jgk. Nak buat mcm mn. Dah bukan rezeki. Relax ye korg. Aku x kisah w/pun Stacy x mng sbb aku puas hati dgn persembahan dia. W/pun x la se"best" Pakai Buang AJL lps tp aku puas hati dpt tgk dia menari. Hihihihi. Stacy comel sgt mlm ni. Jatuh cinta skali lg kat dia. W/pun rambut palsu dia jatuh. Hihihi. Adira pun comel jgk. Aiyo. Knp aku asyik jatuh cinta dgn ppuan Sabah ni????

Serius aku tekejut jgk Ana Raffali menang. Waktu Faizal, Cheryl, Ally umum persembahan terbaik, ok ckp well deserved. Vokal terbaik, a bit shocked but still he deserve it. Tmpt ke-3, terkejut sbb ingatkan blh menang. Tempat ke-2, they deserve it. Tp apabila umum pemenang, tgk muka 3 org tu lain mcm je aku pn pelik jgk. Ingatkan Faizal Tahir tp rupa2nya Ana Raffali yg menang. Semua org terkejut. Even dia sendiri pun terkejut. Actually, lagu tu aku x expect pun sampai final. Tup3. Blh plak menang. Hihihih.

Aku rs tiap2 thn ade je yg x puas hati dgn pemenang AJL. Thn lepas x puas hati Aizat menang. Pastu aku ingat lg time Ajai & Nurul menang pun ada yg x puas hati. Waktu Siti menang byk pun ada yg x puas hati. Rsnya mmg every year ada benda mcm ni. Wei korg. Relax la. Mmg la kita x blh puaskan hati semua org. Terima la seadanya. Layak atau tidak bukan kita yang menilai. Bnda ni semua sgt subjektif. Mgkn x sedap pada telinga kita, sedap pada telinga orang lain. Mungkin kalau juri lain yg menilai, lagu lain yg akan menang. We never knows. Aku terima keputusan juri sbb bg aku, mereka orang2 yg berpengalaman dalam bidang muzik & rsnya mereka lbh arif dalam menilai berbanding kita (btw. Taste lg M. Nasir mmg pelik ckit).

Keseluruhan AJL tahun ni sedikit hambar dr segi persembahan peserta. Persembahan pembuka yg mantap & gabungan 3 Diva, Tok Pah, Ziana & Datuk Siti mmg mantap. Pengacara nya pulak ok kot w/pun ada lawak yg aku rs x ptt. Aku bg 3 bintang je utk AJL thn ni. Apa2 pun. Tahniah kepada semua pemenang. Dan pada yg x berjaya tu, cuba lagi tahun dpn. OK. (anyway happy sgt sbb Man Utd mng 1-0 dgn Liverpool. hahahaha)....

No comments:

Post a Comment