Wednesday, January 26, 2011

What a Week....

Yup. What a week it has been for me. Byk sgt benda yg terjadi kat aku spanjang mggu lepas. Some are happy moments and some are not so happy moments. It take a lot of time to digest all of it & to hilangkan penat & sengal2 badan. Fuh....

In a form of my workload. Gosh. So many things to do. Kerja TOT semakin bertambah, study pun semakin berat/susah, lab report dah mula memeningkan kepala, meeting/discussion di sini sana. Aiyoyo. Penat badan. Tido pun x ckp. Pdnla bdn aku makin susut (which is actually a good thing. wakakaka).

Something bad happen to me last week but it is not worth reminiscing. What's done is done. Nasi dah jadi bubur, nak buat apa lg. Makan je la. Bubur pun sedap gak kalau makan dengan pusuk goreng. Nyam nyam nyam nyam (pusuk = ikan bilis). Mls la nak fikir pasal benda tu. Xda guna. Life must go on.

Weekends mmg best and Sabtu was the greatest. Tgh hari aku keluar dgn Ahmad's Family (Ahmad Afiq, Ahmad Halmi, Ahmad Ikhwan). W/pun xda Ahmad (Ahmad Firdaus) yg plg stylo (dia ke USM KK utk SUKAD) tp tgh hari tu mmg unforgettable. Rsnya dah lama aku x keluar merayau secara "all boys day out". X dirancang actually. Tiba2 je diaorg pg & aku nak follow. W/pun aku lambat sampai lbh krg 1 jam tp mmg best. 1st time mkn kt Seoul Garden. Kembung perut diaorg. Perut aku dh mmg sedia kembung. Wakakaka. Lps merayau jap & shopping2, kitaorg pun blk. Hrp2 dptla keluar dgn diaorg lg lain kali. Guys. If you're reading this, I have lots of fun with you.

Mlm pulak pg main boling dgn 2 org member baik aku kat USM ni (Zaza & Wawa). Ni lg satu program last minit. Spttnya aku ada discussion mlm tu, tp tiba2 sifu cancelkan. So, kitaorg merayap la apa lg. Hihihihi. Tp satu je yg aku sedih mlm tu. Time kitaorg nak blk tu kan, aku mnyaksikan seekor kucing dilanggar lari oleh sebuah kereta. Sian gile. Baru kitaorg nak htr ke klinik, kucing tu pun mati. Huhuhu. Sedih. Sampai skrg msh terbayang-bayang lg mcm mn kucing tu dilanggar oleh kereta tu.

Ahadnya plak SUPER (Sukan Persis). Aku dtg lambat ckit sbb lambat bgn. Hihihi. Tp mmg best. Dah lama x jd budak2. Dah lama gak x lepak dgn geng Sabah secara beramai-ramai. (Aku asal Sarawak & aku senang bergaul dgn bdk2 Sabah/Sarawak). Mmg hari pg yg penuh ke"mulau"an. (mulau=gila). Mula dgn senamrobik yg entah apa2 pastu byk game bdk2 sekolah & bdk2 sekolah pun join skali. Hahahaha. Mmg best & penat la hari tu.

Mggu ni, mggu baru. Byk bnda mnanti. Ada Quiz & Test. Tp yg pasti, mulai hjg mggu ni....... CUTI MID SEM. X sbr rasanya. Nak rehat cukup2. Ok. Sampai jumpa....

No comments:

Post a Comment